poniedziałek, 9 grudnia 2013

Urocze miejscowości obok stolicy.

Moja przyjaciółka przez ostatnie miesiące poszukuje fajnego miejsca, w którym mogłaby zamieszkać. Wyzwaniem okazało się znalezienie przyjemnej lokalizacji – takiego miejsca, które jest spokojne, ale również nie bardzo oddalone od stolicy, tak żeby dojazd nie był zbyt trudny. Sama nie tak dawno szukałam tego rodzaju miejsca, więc coś o tym wiedziałam. Dla mnie dojazd do Warszawy nie jest zbyt istotną sprawą, mimo to wiedziałam, że dobrym miejscem są Marki – bardzo spokojne miasteczko zaraz poza granicami Warszawy. Dojazd do Warszawy trwa w sumie paręnaście minut, a to miasteczko jest rzeczywiście malownicze – jest park krajobrazowy, są możliwości, żeby uprawiać sport oraz by spokojnie odpocząć z rodziną. Więcej na ten temat: Ida.pl Dzięki uprzejmości- designalive.pl/ oraz szafaitaboret.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz